14 November 2024
Маркетинг и тржишна стратегија, Страхиња Ћаловић
Поделите овај чланак
Предавање из области дигиталног маркетинга, у оквиру Акцелератора 4.0 Академије предузетништва 2024.
У оквиру области: маркетинг и тржишна стратегија, један од водећих стручњака за дигитални маркетинг Страхиња Ћаловић обрадио је области уже фокусиране на дигитални маркетинг и ефикасно коришћење друштвених мрежа.
Повезани чланци
20 June 2025
Улога дигиталних алата у модерном предузетништвуУ савременом пословном окружењу, дигитални алати играју кључну улогу у унапре...
10 January 2023
Највећи проблеми при спровођењу пројекатаТреба знати да је само једна трећина пројеката успешно завршена без проблема ...