+381 69 707123
Akademija Logo

4 December 2022

Квалитет садржаја – “Content marketing”

Поделите овај чланак

Нешто више о сегменту дигиталног маркетинга који на прво место ставља квалитет садржаја:

Квалитет садржаја је кључна компонента оптимизоване странице. Као резултат тога, СЕО је главни фактор у контент маркетинг-у (content marketing), стратегији заснованој на дистрибуцији релевантног и вредног садржаја циљној публици.

Као и у свакој маркетиншкој стратегији, циљ садржаја је да привуче потенцијалне клијенте који се на крају претварају у купце. Али то ради другачије од традиционалног оглашавања. Уместо да привуче потенцијалну вредност производа или услуге, нуди вредност бесплатно у облику писаног материјала, као што су:

•     Блог постови

•     Е-књиге

•     Билтени

•     Видео или аудио транскрипти

•     Бели папири

•     Инфографике

Контент маркетинг је битан, а постоји много статистичких података који то доказују:

•     84% потрошача очекује да компаније производе забавно и корисно садржајно искуство

•     62% компанија које имају најмање 5.000 запослених производе садржаје дневно

•     92% маркетиншких стручњака верује да њихова компанија цени садржај као важну предност

Колико год да је контент маркетинг ефикасан, може бити и незгодан. Аутори оваквог садржаја морају да буду у стању да се високо рангирају у резултатима претраживача, док истовремено ангажују људе који ће читати материјал, делити га и даље комуницирати са брендом. Када је садржај релевантан, он може успоставити јаке односе у целом процесу.

Да бисте креирали ефикасан садржај који је веома релевантан и привлачан, важно је идентификовати своју публику. До кога на крају покушавате да допрете својим напорима уложеним у контент маркетинг? Када боље схватите своју публику, можете одредити врсту садржаја који ћете креирати. Можете да користите многе формате садржаја у оваквом виду маркетинга, укључујући видео записе, објаве на блогу, радне листове за штампање и још много тога.

Без обзира који садржај креирате, добра је идеја да пратите најбоље праксе контент маркетинга. То значи да садржај треба да буде граматички исправан, без грешака, лак за разумевање, релевантан и занимљив. Ваш садржај такође треба да усмери читаоце на следећу фазу у припреми, било да је то бесплатна консултација са продајним представником или страница за регистрацију.

Повезани чланци

4 August 2024

Паушал.РС – Платформа за вођење паушалног пословања

Преко веб апликације паушалци могу самостално да издају фактуру, профактуру, ...

Претплатите се на наш билтен

Будите у току са најновијим вестима, догађајима и ресурсима.

Радно време:

Пон. - Нед.: 08:00 - 22:00

Телефон

+381 69 707123

Контакт

[email protected]

Адреса

Топличин венац број 11, 11000 Београд

Мапа сајта

О АкадемиjиРесурсни центарВестиБлогКонтакт

Улогујте се да бисте добили приступ свим ресурсима

© 2024 | ASK | Сва права задржана